okej då...

... jag får väl ta och uppdatera igen men tanke på elin, elin och jossans kommentarer :)
HEJ IGEN!! NI kanske trodde att jag fortfarande var i indien men det var ett tag sen jag kom hem kan jag erkänna. Jag har bara inte orkat blogga på ett tag men det är väl dags igen antar jag.

Indien var helt perfekt! Varmt väder, varmt vatten, trevliga människor, häftig kultur, god mat(!!!) , apor och massa annat mys :) Låg mest på stranden, shopping och slö men det kunde jag behöva. Dock har man ju missat en del med dansen och skolan men det börjar jag ta igen nu. I dansen är det bara "harder to breathe" som inte riktigt sitter där den ska men med lite hjälp från alla hdtare så ska det nog gå :)

Idag är det ju onsdag och i skolväg så innebär det MASSA tråkiga lektioner. BLÄÄÄÄÄÄÄ!!"! jag fattar inte hur dom lyckades klämma in 6 lektioner på 6 tim eller så kanske alla har det men jag tycker iaf att det är jobbigt... hehe. Dock innebär onsdag även ledighet för mig på kvällen och det var faktiskt ganska skönt idag även fast gårdagens träning också blev inställd. I vanliga fall skulle majsan haft nåt enormt med spring i benen men idag är hon helt slut och funderar på att lägga sig och vila. fast om man tänker efter... kl är ju bara 6 så det är kanske inte så smart..

Och till er som inte har nåt att göra på söndag mellan kl 16-17.00 så säger jag bara GÅ OCH KIKA PÅ KOSTYMERNAS PARAD I KYRKAN!!! Då var det sagt :)

långt inlägg och kort avslut. hejdå :)

Kommentarer
Postat av: åberg

åhh maja, du ska bara veta vad jag längtat efter det här! ;) Som josefin sa, det är som att bläddra blad i en bok. <3

2009-02-18 @ 19:02:51
URL: http://eliinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0