på med skidorna, nu kör vi!

Maja är på tip top humör och tänker snart fra på sig längdskidorna och ta sig en tur på isen. Lite sol hade inte skadat men det nuvarande vädret får duga. När jag kommer in gen så blir det TAGGATAGGATAGGA!! Vi har altså kostymernasrep i kyrkan idag och vi kommer att få lite publik så jag är lite spänd... men det går nog bra:) Och btw. Jag påminner ännu en gång om föreställningen i morgon kl 16 i bollnäs kyrka, kom och kika!

Måste också berätta om torsdagen som spenderades men Hanna, Emelie, Stina, Elin och Sara i Gävle. Helt gratis fick vi se Cullbergbalettens föreställning samt deras uppvärmning. Helt super och vilka dansare säger jag bara. Helt fantastiskt! Så vi tog tåget ner på förmiddagen, kikade på stan, shoppade, åt mat (!!!) och såg föreställning. Men bäst var sällskapet som bjöd på många trevliga samtal :) Tack och bock!


Men nu är det skodor som gäller!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ska vi få publik idag?! Shit...

2009-02-21 @ 11:13:55
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0