Vemdalen!

Hejhej :) Sen i söndags har jag och ida varit i vemdalen. Det har varit otroligt mysigt och vi har åkt skidor hela dagarna. Även Idas familj och några kompisar till dom var med så det har varit full rulle och kalaskul!  Och fin stuga bodde vi i också! Fullt utrustad med bastu och playstation 3 så det har blivit basu varje kväll och Buzz! Buzz var däremot inte riktigt min grej men det kan vi hålla för oss själva... hehe.  Men igår kom jag iallafall hem och ni kan ju gissa om jag är trött? Konstant skidåkning plus barnvaktning åt Clara. Det tar kol på en! Men tro inte att lite trötthet stoppar mig. Nejdu! Idag var det uppstigning hlav åtta och sedan förmiddags åk i Järvsö med mamma och pappa PLUS en promenad med Kurre. Sug på den ni!




Jag och Clara var coola i backen med snowracern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0