Adios amigos!

Och rubriken fick bli på spanska (eftersom att jag inte kan indiska) nu när jag är på utlandshumör! Och det här blir förmodligen mitt sista inlägg innan jag sticker. Sen finns det ju massa internetcaféer där borta så jag borde hinna med något inlägg då och då där borta också :)

I morgon kväll kl 23 åker vi från bollnäs och vidare till Hudik (ja, det känns skitkonstigt att åka norrut) Från hudiks central går sedan tågen kl 00.30 mot arlanda. Dit anländer vi 03.12. PÅ arlanda blir det en timmes väntan innan vi checkar in och ytterligare två timmars väntan innan planet lyfter från svensk mark och beger sig mot indien. Flygplansresan kommer att ta ca 9 tim och då hinner vi med en mellanlandning i typ arabien eller nåt också. Det blir en lång resa men med en fulladdad ipod, ljudböcker, böcker och lite filmer så borde det fungera... Sen blir det SOL!!!!!!!!!!!!


Så puss på er alla så länge och ha det så skönt här hemma.... HAHA! ( nejnej, ingen skadeglädje här inte) 

Kommentarer
Postat av: josefin jonsson

Men maja, nu får jag ta till hårdhandskarna!

Kvinna du måste skriva!, och vi vill se bilder från indien också ;D Snygg maja i bekini och allt, Puss på dej <33

2009-02-08 @ 14:56:01
Postat av: åberg

JAG HÅLLER FULSTÄNDIGT MED JOSEFIN VID DET HÄR LAGET! en uppdatering från din sida skulle sitta perfekt. :) <333

2009-02-11 @ 19:57:45
URL: http://eliinaberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh jag håller också med alla andra!

2009-02-13 @ 20:02:45
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0