Äntligen får jag dansa!

Jaa, idag får jag äntligen dansa med mina älsklingar från hdt! WOHO! Ni kan ju bara gissa hur knäpp jag varit dom senaste dagarna, värsta dansabstinensen! Men nu äntligen! Idag kommer vi att träna inför audition som äger rum i morron. Det är så att alla (även de gamla) måste göra audition för att få dansa kvar i Hälsinglands Dansteater där jag dansar nu. Gissa om jag är nervös! Tänk om ja inte kommer in igen, vad gör jag då?? Men jag får helt enkelt ge järnet bara så får vi se hur långt det räcker,.. det vore ju inte roligt om man inte kom med igen...

Men nu ska jag äta lite mat och sen drar jag till danssalen! Här ska dansas säger jag bara!




Bild från torgshow i höstas. Jag och Nea ger järnet!

Kommentarer
Postat av: Nea

Oohja, allt eller inget äre som gäller ;D

2009-01-04 @ 23:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0