audition, träningsvärk och chicago

Godkväll på er! Nu är audition nr1 och audition nr2 avklarade. Hur det har gått kan jag tyvärr inte svara på för sånt tar tid för mig att tä´nka ut. jag har liksom varit för nervös så såna grejer har inte stannat kvar i huvudet men jag hoppas att det går bra iaf! På fredag är det uppdansning och p söndag får jag besked... hoppashoppashoppas!

eftersom att jag inte dansat på ett tag och för att måndagenslektionen tillmestadels bestod av balett så kan ni ju bara gissa hur mycket träningsvärk jag har idag. Ren fysisk smärta rakt igenom! Aj! Men jag fick i allafall reda på att jag faktiskt har träningsverk på rätt ställen vilket innebär att jag jobbade någorlunda rätt i måndags. heja maja! Så som plåster på såren har jag bäddat ner mig i sängen och ska se världens bästa musikal. jag pratar naturligtvis om chicago! I love it! och det spelar ingen roll om det här kanske är hundrade gången jag ser den i love it lika mycket ändå!

som sagt, chicago väntar... godnatt på er!



All that Jazz ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0