Bästa nyår någonsin!

Tack alla som gjorde min nyårsafton till den bästa någonsin! Hade så otroligt trevligt och att få tillbringa kvällen med er och var toppen, tack! Och ett extra stor tack till Jossan som lät oss komma dit! Utan henne hade det inte gått ;) Så det här måste vi göra om MÅNGA gånger!


Jag har också bestämt att göra 2009 till det bästa året! Och inget svärande ska det bli heller, hädanefter är det järnspikar som gäller! hmm... eller ja... jag ska försöka låta bli att svära.. Och så ska jag bli snällare! det lovar jag :D Speciellt mot anders som varit väldigt utsatt detta år.. hehe ;)


Men nu ska jag packa ihop lite grejer och dra till Matilda. Där blir det Jacuzzi, film , mys och sovning i härbre. MYSIGT VÄRRE! Men först ska jag prata lite med min vän jakob :)



Ha det bra och gott nytt år! :) Puss


Kommentarer
Postat av: åberg

tack för en underbar kväll! det var absolut det bästa nyår jag varit med om :) JAG ÄLSKAR ER TJEJER! <33

2009-01-02 @ 03:09:07
URL: http://eliinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0