Promenad på isen och två vilda hundar

Även den här dagen har jag varit med matilda, vi är ju som en familj snart! haha. Vaknade kanske runt tolv, käkade frukost och tog en långpromenad på isen :) Min hund kurre och matildas hund eros fick självklart följa med och gissa om dom var vilda :O Har nog aldrig sett två hundar med så mycket energi, dom sprang runt på isen och var helt galna!
Efter promenade gick vi hem till mig och lagade mat. det blev couscous-sallad och quornbitar. mums! Efter det tvingade matildas lillasyster ut oss igen för att skjutsa henne och hennes kompis på pulka efter fyrhjulingen och kallt var det! Burr!

men nu har jag bastat så nu är jag varm igen! Ikväll hoppas jag på film med lite folk men vi får se hur det blir. alla ska ju bort :(




promenad på isen


galna var ordet!


Kurre!



jajamensan, här blundar man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0