Sista audition är nu avklarad

Då har man gjort den tredje och sista audition till hälsinglands dansteater. Besked om jag kommer in eller ej får jag troligen på söndag och självklart hoppas jag på alternativ nr.1!  Dagens audition gick faktiskt rätt bra tror jag. Åtminstone så kändes det bra men jag vet ju aldrig. Plus att vi inte hade några speglar så jag kunde inte direkt se vad jag gjorde heller,,, Men som sagt, jag hoppas på det bästa :)

Nu ikväll har jag träffat Cornelia, Jossan, Elias, Simon, Jens och Emil. Kanontrevligt! Hamnade också på max där vi träffade Jakob vilket också var himla trevligt! :) Senare drog vi oss mot cornelia men nu är jag hemma igen och sitter i soffan och myser. Jag gissar att det är sovdags snart...


Elias i ett nötskal! ..eller kanske i en helikopter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0