Bye bye svanklyft och tjena tjena baklårsmuskler!

Ni som dansar i HDT fattar vad jag snackar om. Just det, Floor barre! Det var en bit av dagens schema på träningen med camilla och tror ni inte att jag gav mig tusan på att använda dom där satans musklerna som hon sa att jag skulle göra? Tänk, det gjorde jag!! Så med kramp i benen låg jag där på mage fast besluten med att lyckas. Jag säger inte att jag klarade det men Cam sa att jag jobbade rätt och jag försökte mitt bästa. Skönt säger jag bara! Och tänk, majsan är på bra humör! och adrenalin har jag också. Har så mycket energi just nu så fingrarna knappt hinner med att trycka på tangentbordet! Sug på den ni!

Nej, nu tror jag at jag ska ta och köra vasaloppet fram och tilbaka!


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen Maja, riktigt bra! Jag kom också hem med världens energi idag, det måste ha varit en riktigt bra lektion!

2009-03-05 @ 21:36:04
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0