Då var det dags igen..

..skolan är igång och jag räknar redan ner till påsk. Känner verkligen inte för att plugga men det är bara att bita i det sura äpplet och köra på. det är ju inte långt kvar nu! Men det blev knappast bättre av nationellaprov i spanska som gick åt pipan och jag ska vara glad om jag får G! Men jag var inte den enda som tyckte att det var svårt och vi hade faktiskt inte lärt oss det där, och det menar jag verkligen! Men vi får väl hoppas på det bästa. Förövrigt så var resten av skoldagen ganska seg men ändå rätt rolig med tanke på att jag knappt träffat nån på hela lovet. hade också sett fram emot fotografering med HDT men det blev nåt strul så det blev aldrig av och Camilla opererar sig så vi kunde inte träna heller... Krya på dig Camilla!


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men det kommer jag nog på snart :) Och tråkigt inlägg blev det också... Äsch, nu var det inte mycket som var bra.. haha.


Bäst jag går innan jag klagar ännu mer. Puss




Lite Indien skulle inte sitta helt fel...


Kommentarer
Postat av: Frida

jag kan bara hålla med dig majsan, spanskan var långt ifrån enkel!

2009-03-04 @ 17:35:02
URL: http://superfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0