Hurtbullarna!

yesbox, igår var det gympremiär för min del. Dock måste jag erkänna att jag kände mig lite lost bland alla stora monstermaskiner ...men jag tänker inte ge upp! Hit med gymkortet bara! Men när man känner sig sådär lost så är det tur att man har världens bästa sällskap med sig. Jag pratar såklart om Kristin, Hanna, Elin och Nea. Trevligt värre! När vi väl var klara med gymmet så var det vi långt ifrån klara. Då var det dags för simning. Dock hade jag glömt min bikini men som tur var så hade kristin en till hemma så det vara bara att börja traska på mot kristins otroligt vackra hus (observera otroligt vackra). promenaden kanske tog en halvtimme sammanlagt och sedan simmade vi i en halvtimme (eller kanske var det 25 min men det kan vi ju hålla för oss själva).


Tack och bock för dagen tjejer!




Maja+Kristin+Rullband=SANT <3333


Kommentarer
Postat av: Kristin

Tills döden skiljer oss åt kommer det alltid vara Maja, Kristin och rullbanden. Så är det bara! PUSSSSS <333

2009-03-08 @ 18:35:16
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0