Morgonpigg var namnet!

Hrmed döper jag mig själv till Anna Maja Morgonpigg Lindblom i faderns, sonens och den helige andens namn. Eller nåt sånt.. men ja, morgonpig är jag verkligen! Jag vaknade 08.00 i morse av mig själv, helt utan väckarklocka eller nåt :O Men skönt är det för tänk vad mycket jag hinner göra på mina dagar!


Idag är det städning, promenad, plugg och mys som står på shemat. Har NOprov på tisd som jag såklart hade glömt helt så man kan ju säga att jag har lite att göra.. :P

Igår var det stan som gällde där jag åt lunch med emma och Petter. Kanske inte det färskaste kan jag ju säga... hehe. Men senare blev det dans med stina vilket var riktigt roligt! försökte lära oss ett lyft där jag ska göra en bakåtvolt men lyckades aldrig landa på fötterna. Efter dansen blev det melodifestivalen och rocksystar med mamsi vilket var mysigt. Sen var majsan trött och somnade sött i sin säng :) Så tack för den dagen alla :)


Men nu är det promenadtajm så puss på er!

Kommentarer
Postat av: Petter

Får bli något annat, FINT ställe nästa gång!

2009-03-01 @ 19:08:35
Postat av: Petter

Får bli något annat, fint ställe nästa gång!

2009-03-01 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0