Nej... nu fårstår jag inte riktigt...

...sade maja för ungefär hundrade gången och kände hur hon var på vippen att bryta ihop på golvet.

Elektrolys, elektrolyt, joner, atomer, perioder, grupper, atomnummer, grundämnen, oädla, ädla, Cl, H, Li, O, Protoner, elektroner, skal. Jajamensan, här pluggas elektrokemi för fulla muggar inför provet i morron. Och inte nog med det, jag skriver en filmanalys och pluggar musikprov samtidigt! Grymt sa grisen! Eller just nu gör jag ju inte det men alldeles nyss och alldeles strax. Jag kände helt enkelt att jag behövde en paus från allt en enstaka minut och andas  några djupa andetag innan jag kastar mig in bland formler och allt det där igen.

Och då kan jag ju samtidigt ta och berätta lite om hur min dag har sett ut.
På dagen har jag varit i skolan där det har rullat på som vanligt med engelska, svenska, matte, bild och massa annat. Klassen tog även en timme åt att klura lite inför hönan agda och efter många om och men så var vi någorlunda äverens och kunde gå därifrån nöjda och glada. Till och med jag som var fast besluten med att inte delta lyckades övertalas och är nu en i laget jag också och jäklar vad vi ska kämpa! FLASH I(g)T LAG1 säger jag bara!! Och grymt sa grisen ännu en gång :)


Hejdå paus och hej död...

Kommentarer
Postat av: k***ken

O = syre stumpan.

2009-03-07 @ 11:29:08
URL: http://superfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0